Tell me who

Jag hatar, verkligen h-a-t-a-r mygg!..
Jag ska ta en mygg jakt innan jag tar och lägger mig, dom dära jäkla surrande sakerna går mig verkligen på nerverna på kvällarna.. morr! Ja men iallfall då, imorse typ vaknade jag riktigt sent, kring två, bra viktoria att du sover bort hela dagarna hörru. sen kom felicia ogge och erik (: vet inte vad vi gjorde, jag duschade då iallfall haha, sen kom elina girl, efter ett tag så for vi flickor in till stan och kollade, sen for ena flickan, så då var det bara jag och elina kvar haha (: gick runt ett tag sen cyklade vi tillbaka till mig, då kom ogge david erik och elin, for och hyrde skräck film, den ena var bra, den andra var mindre bra, eller mer seg iallfall.. imorn ska vi försöka dra oss till alder hoppas jag då (: ska tydligen vara ganska varmt, jag avlider om jag inte tar mig till alder då! pusss (:


Jag vill ha mörkt hår :( tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0