Allmänt test

Allmänt test 1

Vad är klockan? - 01:35
Vilken svordom använder du mest? - fan, skulle jag tro
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - 07:15
Var köper du dina matvaror ifrån? - ICA är det nog mest
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - olika (:
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - men jag vet inte, kläder kanske
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - ja
När var senast någon stötte på dig? - haha asså jag vet inte, beror på hur (:
Vad åt du till middag senast? - sallad typ
Kan du vissla? - haha ja om jag inte skrattar :b
Tittade du på tecknat när du var liten? - jo (:
Äger du några popband t-shirts? - nae
Har du gråtit den senaste veckan? - japp

Varför? - därför
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - naveln typ, piercing
Vad har du för väder? - tomt typ, solen har gått ner (: men klar himmel iallfall
Vilket är ditt favoritämne? - hmm, svenska eller so faktist
När sov du senast på golvet? - kallas säng
Gillar du din boendesituation? - japp (:
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - kring 9 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - haha njae kan man väll inte säga
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - byxmyndig :b
Tror du på liv på andra planeter? - njae, eller jo kanske, har ingenaning (:
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - ja, om jag fick chansen :b
Tycker du om att krama folk? - ja det är mysigt
Äger du en digitalkamera? - japp :b
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - haha njae :b
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - nej
Är du mörkrädd? - ibland, ja :b
Tre saker du alltid har med dig? - mobilen, mobilen och pengar

Är du oskuld? - nej

Gillar du nåon? - mm (:



Allmänt test 2

Hur bor du? - ett hus i vibbyn, och ett hus i torpgärdan :b
Brukar du komma i tid? - ja så vidare jag inte åker med mamma typ haha
Hur lång är du? - ganska kort
Kan du laga mat? - ja, ibland
Vad jobbar du med/pluggar du? - skola
Vad har du på dig just nu? - pyamas
Har du någon fobi? - ja, höjdrädd, men inte så farligt
Hade du en bra kväll igår? - japp (:
Vilket är ditt senaste inköp? - halstabletter
Din favoritdryck på morgonen? - juice typ :b
Var fick du dina senaste pengar ifrån? - min kära mor (:
Har du sovit i din egen säng inatt? - japp :b
Vad hade du sönder senast? - ett glasbord.. -.-
Vem snackade du med senast? - ida eller erik :b
Varm favoritdricka? - choklad kanske
Alkoholhaltig favoritdricka? - cider
Saknar du någon just nu? - njae, men en mysig famn skulle inte va helt fel ;b
Vad ska man göra för att få dig irriterad? - jag är ganska lätt irriterad xD
Någon jag stör mig på? - mina kusiners tv!.........
senaste person du kramade? - mamma haha
Senaste person du ringde? - jimmy
Senaste person som ringde dig? - sofie :b
Vad drack du senast? - festis haha (:
Vill du ha barn? - någon gång, ja
Längtar du till din nästa födelsedag? - haha njae, länge dit :b
Har rakat dina ben någon gång? - mm
Är du sugen på något nu? - japppp (:
Använder du hudkräm? - jo
Attraheras du av män med skägg? - haha njae, inte direkt
Brukar du baka? - inte ofta, är ganska kass på det haha
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? - jaaaaaa (:
Vilken låt lyssnade du senast på? - Village People - Y.M.C.A.
Har någon annan sovit i din säng inatt? - min säng har blivit nött i helgen!
Vad tycker du är äckligt? - att inte kunna sova när man är trött..
Har du pengar på mobilen? - japp (:

Vad är klockan nu då? - 01:50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0