Vem skulle du välja?

*Du vet hur mycket du betyder för mig
hur överdrivet mycket jag bryr mig i dig
är det därför du gör som du gör,
för du vet att jag ändå alltid kommer stå kvar?*


Nu är jag hemma från skolan, tråkig dag, är så less på alla lektioner och lärare just nu! eller så är det bara för att jag länktar så enormt till sommarlovet.. och snälla låt det bli fint väder på fredag, eller okej bara det inte regnar blir jag nöjd. Åh jag vet inte vad mitt humör beror på, kan vara för att jag somnade runt fyra inatt, 03:58 var klockan sista gången jag kollade på den. Hahah nej jag är inte direkt glad idag (: har nog inte någon anledning till att vara det heller egentligen.. men ingen anledning till att vara värsta nere heller haha ;b Nu ska jag göra något annat, mobilen i fokus istället..


Kommentarer
Postat av: mmatilda

Du vet hur mycket du betyder för mig

hur överdrivet mycket jag bryr mig i dig

är det därför du gör som du gör,

för du vet att jag ändå alltid kommer stå kvar?




bra text tkr jag :)

2009-06-09 @ 21:45:58
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0