We will still belong to each other

Nu vet jag hur jag ska göra med Hudiksvall och det!
eller jag måste prata med mor min först, mina planer kostar som vanligt pengar haha.. jag far ner dit, men jag stannar inte lika länga som resten av släkten utan stannar typ tre dagar och så åker jag tåg hem (: det var faktist inte äns min ide haha.. det var min mosters, men jag tror jag ska göra så om mamma går med på det! På tal om henne så ville hon att jag ska komma hem idag, men får se hur jag gör med det också, saknar min kära mor, men det är tråkigt hemma. Ja det blev inge fotboll haha, och jag har fortfarande inte lämnat tillbaka filmerna.. måste ju snart fara och göra det


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging! <3

2009-06-22 @ 00:53:06
Postat av: stora bröst får man titta?

2009-06-22 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0