You make me smile, and cry..

Skrev inget mera igår, hade inte lust eller tid..
men oskar emil och david kom iallfall hit ett tag först, sen for dom på träning och nästan direkt efter dom for så kom tvillingarna, vi typ åkte runt hela kvällen, och så var vi med felicia, sen med emil och oskar igen, såg film hemma hos tvillingarna, hand-cock på mitt språk muhahaha.. den var ju typ seriöst kul haha, men så skjusade emil hem mig och så somnade jag typ runt tolv, skönt att somna lite tidigare iallfall. Och sen idag har det vart vanlig skola, inte kul inte tråkig, men börjar bli grymt skol less nu, inte långt kvar nu till sommarlovet! Hihi idag fyller min fula lilla (gris) lillebror 9 bast, nästan ett grattis till honom haha (: tiden går snabbt, snart dör han av ålderdom också? Vi har matte prov imorn, och jag kan fan inte matte..


Ja dom fick lixsom lite brottar utbrott där ett tag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0