You will never know

Jo nog blev det lite sol idag iallfall (:
ända problemet är att det är för mycket moln på himmlen så den försvinner bakom alla molnen så ofta, men ja nu ska man inte klaga allt för mycket, lite sol är det ju iallfall, bättre än ingenting! Juste vet inte om jag har hunnit skriva det, men ungefär den 3 juli kanske jag drar ner till Hudiksvall i en vecka ungefär, med moster morbror och ena kusinen till mormor. Det skulle vara jätte roligt att ara dit och träffa både mormor och min yngsta morbror, för jag är som aldrig dära annars. Men jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra, en vecka är ganska länge och att inte vara med någon på en vecka kommer gå mig på nerverna, men annars funderar jag på att vara där bara någon dag och sen ta bussen hem, det är ju också ett alternativ, eller så stannar jag bara hemma och har ett hus för mig själv i en vecka?.. ja jag måste fundera på hur jag ska göra. Nu håller jag på att se den svenska filmen haha, och snart ska jag vara med flina girl (: nice!


klockren figur! följ och se Ice age 3?

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? ;p

2009-06-20 @ 19:04:22
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: mmatilda

tycker du ska stanna hemma, så kan du komma till råne nån dag och sova osv. :D:D:D <33

2009-06-20 @ 19:15:46
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/
Postat av: myyysan (: <3

jooo, får jag följa med dej? och såklart några till :D <3

2009-06-21 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0