2 Mars

Goddaggggens ;-)
Hmm ja min start på dagen blev inte den gladaste, tina gumman det löser sig! :/ älskar dig hjärtat! Men iallfall jag har redan hunnit komma in i min tid att lägga sig tre och vakna elva.. så blir det varje lov haha! Och idag ska jag inte göra nå speciellt, eller få se hure blir med ikväll :-) Skönt att det är varmare idag iallfall, ska snart ut och köra skoter hehe. Jag vill att dom ska sladda alla leder runt skogså det är så sjukt dåliga leder nu! som en tvättbräda vart man än kör.. men nu ska jag följa mamma till stan och hämta ut nu paket, pusss!

Grattis till dom hära sötisarna som har hållt ihop i ett halv år nu :-)

Kommentarer
Postat av: tina

Kärlek & förlust, allt så mycket på en dag o:



Det är bra idag! Var med han igår ! ^^ , Vi åkte skoter och massa stuff :} , Myste en massa ^^<3333





Älskar dig gumman!!<3

2009-03-04 @ 18:26:18
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: tina

Kärlek & förlust, allt så mycket på en dag o:



Det är bra idag! Var med han igår ! ^^ , Vi åkte skoter och massa stuff :} , Myste en massa ^^<3333





Älskar dig gumman!!<3

2009-03-04 @ 18:26:44
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0