Du har en egen mun att prata själv med!

Vissa saker är svåra att förstå, mer eller mindre!

Nåväll, jag vänster praslar nu och tar datorn i första hand även fast jag har en massa annat att göra! men var tvungen att kolla upp en sak på internet så passar på att blogga då också. Skolan var iallfall typ vanlig som vanligt, fick disikera en gris på biologin, det var ganska vidrigt men man förtstog som ändå lite mer om hur man ser typ ut i kroppen, eftersom det är det vi har prov på vecka 15! Och imorn ska jag Elina och Elin åka skoter med skogstrollen, kul att umgås med mina små sötebarn igen hehe :-) alltså Elina och Elin inte direkt dom läskiga skogstrollen :/ jag hoppas bara min kära mor kommer ihåg att köpa bensin till skotern! Och ikväll kanske Emil och Alle kommer, hmm tror jag iallfall om det bara inte var gorm men får väll se, nej nu har jag inte tid eller ork eller lust eller någonting att skriva mer, pusss ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0