How can you be so heartless

Hallå, kom just in har vart ute med den hemska hunden Izze haha! mötte elin medans hon var på väg till step in och skulle testa core träningen, åh vill också med! Och imorse tog jag sovmorgon men råkade försova mig lite så kom mitt i engelskan haha, kring 10! whops.. men hände väll ingenting speciellt som vanligt, engelska - språk - lunch - fys - biologi. inte nå mer intressant. Sen efter skolan bjöd sötis mig på en dagobert macka, tack hehe! Ikväll ska jag iallfall bara ta det lungt, ska upp och se handboll på morgonen och sen hem till mig med jordens bästa och åka skoter, hehe kommer bli kul att se när någon av dom kör! ; ) Nåja nu vill lilla albin att jag ska spela något spel med han pusss


Haha här ligger man och tare lunch nere i elev ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0