Jag älskar solen!

solen är svin nice, love it!
Nåja vaknade typ tio idag av att kim ville ha mig ut så vi kunde köra barnskoter, hahaha fyfan det är så enormt kul att köra den där lilla saken! ska lägga in någon bild någon gång på den för att den är så cool ;-) och på tal om skoter så får jag behålla min skoter lite längre för den som skulle köpa den ångra sig, så nästa helg blire skoter skoter skoter, nice! :-) senare tror jag att jag ska vara med emilia, haha, men vet inte får se hure blir.. om jag ids, vill, och har tid det vill säga! nej nu ska jag göra kyckling sallad, mums! hejdå

fortsätt du att spela, tillslut har du spelat bort alla dina vänner.. lyckat!


Kommentarer
Postat av: mmatilda

nu vill jag höra här ;o måste fråga på msn ;)

2009-03-22 @ 12:45:14
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0