Jag gillar dig, på helt fel sett!

Äre någon smartkid som följer mig på Ice age 3? :-D haha har ingenaning om när den går men jag vill iallfall se den, Sid är lungt den bästa saken i den filmen, otroligt het smart gullig snygg och charmig! Men ja ohja klart man är seriös med allt man säger.. nåväl kom iallfall hem för ett tag sen, har vart med Elina och Elin efter skolan och typ pluggat, eller egentligen så vare bara Elina som pluggade xD jag och Elin satt bara och kollade på hahaha! Men skolan var väll inte så speciellt händelserik today, so - engelska - språk - lunch - slöjd - tema. Fast jag slapp halva engelskan och hela språket pga en anledning som inte ni får veta ;b Ja men efter skolan så for vi först till elina, satt jag och lekte lite med söta lilla Alice, sen gick vi till elinas farmor och farfar som inte är hemma i huset. Sen kom mamma och hämtade mig och sa att hon var sugen på att sola igen, så då fick jag också sola, inte bra.. jag kommer bli rynkig som fan när jag är typ 20! Men nu ska jag duscha sen börja på engelska läxorna vi har till på fredag, två stycken! Btw jag är sjukt less på smink just nu, har inte haft det på en vecka så jag ser underbart sliten ut, great :b



You live, you learn.
you love, you burn.
you win, you lose

Kommentarer
Postat av: mmatilda

JAG HÄÄÄNGER PÅÅ ;)

nä menare de är ju helt sjukt,min rygg pajja ju så då får jag typ inte gå det pga alla tunga lyft å sånt :(:(:(:(:(

2009-03-31 @ 21:04:45
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/
Postat av: mmatilda

nää, de går typ inte :(

trodde de var bättre nu, för har typ byggt upp den å allt sån skit hos en sjukgymnast, men den pajja när jag sprang på gympan, de var ju df ja fick åka in på sjukhuset :'( så jävla hemskt!

2009-03-31 @ 21:39:09
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/
Postat av: Elinaaa (-;

HAHAHA xD , dt är du som är blond ! :D



btw , jag kan följa på Ice age : ) <333

2009-03-31 @ 22:10:22
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0