Jag saknar dig, faktist.. : )

Hahahaha jag.. har.. tråkigt! min sociala kusin somnade nyss, på golvet? måste tyvärr väcka ungen i hennes fina drömmar så hon kan gå till sitt eget golv eller nå! xD Men det får dock väntas ett tag tycker jag! Och alltså jag kan verkligen inte släppa en viss person ur tankarna det går helt seriöst inte! alltså det är inte så här jobbigt så man blir ledsen, utan det är bara allmänt irriterande att tänka på samma person typ 27 timmer om dygnet haha :-) nej nu överdriver jag men.. och jag tror faktist den personer läser det hära O.o , hoppas inte det för jag tror du fattar vem du är då haha! ojojoj vad jag gormar nu.. och vet ni ikväll tänker ja bjuda på värsta fet ego bilden på mig själv så jag tänkte typ ge er värsta varningen, VARNING FÖR BILDEN EGOSENTRISK , ingenaning om vad det ordet betyder men har fastnar på petters låt som han sjunger det i haha :-) nu ska jag fortsätta se någon film som heter något med city?


You spin my head right round baby right round
when you go down when you go down down

Kommentarer
Postat av: alex

MIN BILD! :D:D jag som printa bilden näru wäbbah med mej, kolla ditt gullliga smile :) du är så söt ;*

2009-03-13 @ 23:33:49
Postat av: mmatilda

du är söt :)

har en ny blogg, haha (;

2009-03-14 @ 12:49:21
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0