Jag vet inte hur jag ska göra!

Kär- är en -lek

Haha jag har slutat tro på kärlek nu, för tillfället och ett tag framöver iallfall! Just nu tycker jag det är ganska överskattat med allt som har med den leken att göra, men det går över :-) Nåja idag var det faktist kul på skolan tycker jag, började med SO som vi mest bra pratade om allt med jorden och så vidare, sen engelska som vi hade en vikarie som jag tyckte var helt sne faktist. Hon var iallfall seg haha.. sen hade vi språk men jag Emil och Johan kom försent så vi fick inte komma in för glada Eva, så vi gick till stan med william och oskar till intersport, så hade en ganska lång lunch kan man säga typ. Men efter lunchen hade vi slyslöjd, håller på att göra en smink väska och det är typ roligt att göra den haha! Sen cp klassråd och till sist kärnhuset, hade bara 40 minuter lektion. Efter det gick jag och Moa och åt på dagobert, sen gick jag tillbaka till skolan :-( och hämtade engelskan och fick sälskap av oskar och david. Och nu är jag hemma och nu ska jag fara igen haha, pusss ;-)



Förlåt, det har blivit lite mycket bilder på oskar..
men Emil är oxå med på bilden! :-D iallfall armen ;-)


Kommentarer
Postat av: mmatilda

nåå :( jag med, håller med på att

kär -är en- lek

:(

2009-03-24 @ 16:49:47
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0