Korv, ja vaddådå?

Hallå :)
Hann inte skriva något igår för jag orkade inte, och hade inte tid att sitta vid datorn heller. Men det var ju iallfall skidor igår, tyckte det var svin kul! ;-D men det tyckte därimot inte dom jag åkte med haha, åkte typ en kilometer sen grillade vi typ jag moa ante emil emil danne och filip. emil sanderberg är fan helt omöjlig.. så omogen seriöst, diva! men sen blablabla for jag emil moa och danne till mig, har ett ganska fint blåmärke på benet tack vare att danne kör skoter som en kossa! ; ) sen for väll dom hem någongång typ.. och idag var det skola, klarade mitt omprov och var en av dom som fick ganska bra på det, super duper nöjd! Och nu sitter jag hos albin med moa : ) albin är typ borta där nere, typ as stort hus haha! xD tänkte sova här med dom men tror inte jag orkar, ska vara hemma med mamma istället : ) och imorn ska typ jag och moa se på bio, nice haha tänkter inte ge mig på att stava det men de är den dära shopping filmen iallfall. Nåja nu ska jag sluta skriva på det hära sega tangentbordet ;o pusss

Grattis till anders som fyller 16 idag! : )
Och grattis till pappa som skulle ha fyllt typ 54 idag.. saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0