Sovmorgon

Det sitter jävla nice det, att vi har sovmorgon imorn, typ de jag behöver!
Ja idag har det iallfall först, skolan.. ehja den kunde jag gärna ha hoppat över för det var bara en massa jävla skit. Om ni inte vet vad det är så äre bara att fråga någon om ni ska vara så nyfikna.. sen var jag och moa på stan efter skolan ett tag, till mamma slutade vid halv fem. Köpte dagobert-macka haha, grymt ovanligt right moa? ; ) sen for vi till mig och pratade en massa och ja.. pluggade på matten för vi har omprov imorn, great kommer gå åt helvete som mycket annat, låter trevligt eller hur? : ) Nej nu ska jag gåtill garderoen och se om det finns något iallfall att ha på sig imorn.. förmodligen inte, pusss

Haha snart, eller imorn, fyller min balla kusin pontus gubbe, not grattis till honom! ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0