This love I feel for you goes on and on

Hejhej :-)
Kom hem för ett tag sen.. men igår så kom ju Moa till mig vid tre tiden tror jag. Vi gick ut och åkte skoter, eller.. först så stog vi och väntade på att nisse skulle skotta klart för vi viste inte vart bensin dunken var så då börja jag dampa i snö högarna lite i en halvtimme typ men då kom han aldrig så då gick vi bort mot vägen och då hade han kört ner med traktorn i diket hahah! Han kallar mig klantig.. men sen tanka vi och körde säkert i två timmar, lekte mest på ån och hoppade och så vidare, och moa kan inte åka hon bara trillar av haha :-) jag kör försiktigt! och fastnade för första gången igår också haha, inte för att jag tror någon är så brydd men ;-)

Men sen gick vi in och så skjusade mamma oss till filip vid nio tiden tror jag, hihi måste bara till lägga att filips lillebror william är så sjukt gullig haha! sicken sötnos seriöst :-) men där gjorde vi inte så mycket, moa och filip satt bara och suckade och slog sig i pannan för att jag är så smart ibland! tycker det är ganska coolt att jag har sådan kraft så dom slår sig i pannan på grund av mig mohahaha! ;-) Och om jag skrev något konstigt på msn, så var det filip som fick mens i allt och sa att jag gillade gurka och så vidare.. störde fan! Sen ringde Emil, Omberg och Niemi, hur man nu stavas deras efternamn så pratade med dom i säkert en timme om inte mer, sen skjusade filip oss till moa vid två tiden! sen somnade vi och sen vaknade vi och sen for jag hem typ direkt haha! pusss


Asså lol inte seriösa bilder, och inte seriösa kläder heller haha!

bara inte fått mina skoter kläder ännu.. leka i snö är kul faktist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0