What I did to you whas hurtful

Grattis Oskar och Alexander!
Nu får ni knulla lagligt, och se barnförbjudet :-)

Haha alltid lika gulligt när folk fyller år, men iallfall var ju skola ode idag, lika tungt som vanligt att ta sig upp efter helgen till en dag när vi typ bara har lektioner. Men gjorde väll inte så mycket idag och när vi gjorde något jobbade jag bra hihi, hoppas mina betyg blir bättre nu till sommaren :-) har 150 poäng nu.. snark! Men iallfall sen for jag hem och typ somnade direkt till halv 5, sen klev jag upp och gjorde as god sallad och något annat till mig och Kim, stackars liten är ju sjuk med feber och hosta, Och mamma och nisse jobbar till ikväll så jag måste ta hand om den dära sjuklingen haha x) Nej nu ska jag göra något annat, hoppas jag! Men iallfall pusss :-)


Bara för att ungen fyller år idag, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0