And baby, you're my disease

Nu har det vänt ganska mycket.. ja jag pratar om plugget alltså
Jag fick något ryck och har pluggat fysik i en timme, inte mycket men jag lärde mig mer än vad jag har lärt mig på fem lektioner typ? så fysik provet tror jag faktist att jag kommer klara, jag hoppas iallfall starkt på det (: men engelskan kollade jag igenom nyss.. tveksam om jag kommer klara det faktist, får chansa vilt på allt haha, för med våran virriga engelska lärare så kan man typ inte få icket godkännt i betyget, för hon är för stressad och virrig, det är ganska jobbigt om man ska vara ärlig, vilket man ska. Jag är så himmla trött just nu men jag kommer inte kunna sova fören några eller någon timme, blivit så på sista tiden, det är också jobbigt, blir bara lätt retad och skit tjurig av mig när jag inte sover minst åtta timmar, badluck..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla söt! <3

2009-05-28 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0