Bumbibjörnarna

Genom att nämna namn med vilka men har vart med, skryter man då?
vissa har tydligen den uppfattnigen, visst det kanske inte är viktigast i världen att få reda på vem man har varit med och så vidare, men int fan skryter man för det.. vissa stör sig på allt (: men efter jag kom hem från luleå så har jag vart med, bara för att skryta, först albin filip emil, johan och johan, emil och samuel. Sen for jag ida erik elina och elin till petter och där var han adam lukas och martin, såg ju på det dära sjung sjung saken, men efter två timmar orkar man inte bara ligga ner och se så precis när röstningen och allt det dära var tog vi med oss täcke och kudde och hade det mys på studdsmattan istället haha.. nu ska jag ta och sova för jag är ovanligt trött, för den hära tiden!


Haha vi gömde oss för dom under bron (:

Supris, adam står och smeker sig själv ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0