But it's real

Slut på prao veckan då.. fyfan vad tråkigt! kommer sakna dom mycket.
Men såklart är vi välkommna och hälsa på när vi vill, så det gör det lättare hihi (: nog fatt moa blev typ älskad av alla barnen och jag icke - omtyckt haha.. dom kanske kände av mina dåliga vibbar mot jobbiga barn? nae men den hära veckan har verkligen vart kul! Sitter nu mitt på golvet, vet inte varför egentligen.. idag märkte jag att min kusin linnea snart har växt om mig, vad äre frågan om :o hon är ju ungefär fem år yngre haha! Jag har två val om vad jag kan göra ikväll, eller tre egentligen men de sista är tråkigt haha, så ska fundera på vad som blir. Och nu ska jag ta och fixa lite saker, pusss


Min lilla söta william tha man (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0