Ett misstag, du ser vad som händer?

Klarat mig att inte skriva blogg på nästan ett helt dygn, rekord?
Men idag har jag iallfall, först cyklade jag till felicia eftersom ja tycke hon behövde lite socialitet, den lilla flickan går ju på kryckor haha (: var dära i några timmar tills åskan och regnet lugnade ner sig, for till ica med linnea, sen for jag munk och erik tillbaka till felicia, trevligt! sen for jag till skolan med emil johan och william, fyfan alltså sötare än johan det finns helt seriöst inte! mina små moppe pojkar hihi (: sen for william typ, då for vi till mina kusiner ett tag sen for dom andra två filurerna hem och nu väntar jag på att mamma ska sluta så vi kan fara hem, ingen lust med skola imorn alltså!


Haha något tuff cykel eller? chrille och jonte (:

Bögporr, inte förvånad när det gäller johan haha! <3

Kan ju säga att jag fick lite ont i axlarna sen, johan! :(

Mina söta små moppe killar, jao (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0