Gunnar ''gugge'' Sandström

För övrigt, så är det hära en jävligt tung dag för mig och andra..
idag den 17 maj, norges nationell dag som man tyvärr firar, är det 12 år sen pappa dog.. jag får utan meningen lixsom ett hat mot norge just den hära dagen, dom firar, andra sörjer.. ja såklart jag vet att det har ju ingenting med dom att göra, så blond är jag inte! men ni förstår hur jag menar eller så gör ni det inte. 12 år är väldigt många år anser jag, jag var kring två små år när han lämnade oss, jag hade inte lärt känna honom någonting nästan, och man kommer inte ihog så mycket från den åldern, men det är faktist helt sjukt jobbigt iallfall, för då kommer tankar upp om hur saker och ting hade vart och sett ut om han fortfarande levde, en sak är ju säker, jag hade inte haft min störande lillebror, jag hade inte gått dom åren på skogså, jag hade nog förmodligen inte vart lika lyrisk när det gäller skotrar och mopeder, jag hade nog inte alls haft det som det ser ut nu, kanske allt hade vart sämmre, eller bättre? Men ja det är allt sånt dära som far runt i mitt huvud hela tiden, och det finns en person som alltid har funnis för mig, som har uppfostrat mig till den jag är idag, det är min älskade mamma! knappt hon förstår hur mycket jag älskar henne, skulle jag förlora henne också, då skulle jag helt seriöst inte orka leva längre.. när man skriver något sånt hära är det svårt att hålla tillbaka tårarna, jag vet inte hur många gånger jag har gråtit över pappa, om jag bara kunde få träffa honom en gång till, för en dag bara! lära känna honom, få prata med honom, höra allt han gillar att göra, bara krama om honom, det skulle jag ge allt för! jag skulle hellst vilja hoppa över den hära dagen, eller bara sova bort den, för att veta att för 12 år sen så fanns pappa fortfarande kvar hära, med mig och mina två äldre bröder.. ena som jag har dålig kontakt med och den andra som jag knappt aldrig har träffat. Fan alltså.. jag hatar att just min pappa fick lämna gjorden den 17 maj - 1997..


Det hära är det ända minnet jag har av honom, en bild.. <3

Kommentarer
Postat av: felicia

finna alltid hära, även om vi inte är lika nära som vi var förut, bara så du vet om du behöver någon att prata med, <3

2009-05-17 @ 21:46:07
URL: http://feliciamcmurry.blogg
Postat av: tina

så sjukt fint :(



<3

2009-05-18 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0