Hur fan lyckas jag, varje gång!

Det är bara du som kan fixa dig upp, vilja och tålamod!
haha fyfan vad barnslig man kan bli när man är med kattsvans AB! hon har ju damp haha (: men först kom hon vid sex tiden, oså for vi och solade hehe.. ja komemr typ dö i canser när jag är 30 år jag lovar haha. nae men idag var det faktist sista gången ja solar i solarium på hela sommaren, för jag har blivit skit brun utav att bara bara i den vanliga solen (: jag är faktist rätt så brun nu, sånt man har länkta efter hela kalla vintern, solbränna! men sen cyklade vi till arenan och mötte petter och adam men jag blev ägd utav petter så blev tjurig så for haha.. sen vet ja inte riktigt vad vi gjorde, cykla typ runt runt runt, sen for vi hem vid nio (: och nu måste jag duscha och sen plugga som jag typ inte även fast jag har tjata på mig själv att jag ska göra det, fail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0