I need you..

Jag hoppas inte det kommer förstöra våran vänskap, för jag behöver dig..
Lika underbart väder idag också, det är så himmla fint.. är bara rädd att det ska komma flera dagars dåligt väder när som hellst, visst en eller två dagar kan jag ta, men inte mer! sen jag kom hem, kring tolv tiden var det, så har jag legat och solat, men det konstiga är att det är bara mina ben och rygg som typ blir bruna haha, failad som vanligt (: hade typ ingen lektion idag, svenska och engelska, sen for jag till sjukhuset, har en kota i nacken som är typ sne på något sett.. det är inte mycket, men det påvärkar mig ganska mycket. så dom skulle se hur dom ska göra så sen får man se, hoppas det blir bra iallfall! Men vi var ju svenska prov direkt på morgonen så ska lägga mig i solen igen och plugga, som vanligt har jag skjutit upp det till sista dagen, bad..


Snart kommer den hära lill skiten hem, saknat henne haha ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0