I wanna hold you close

Asså, fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyfan...
Idag har ju vädret vart helt underbart alltså, kanon fint! har vart med min söta lilla ida typ hela dagen, vart ute hela tiden och jag har fått färg kan ja säga, åh så underbart. Shorts och linne väder, we like it! var på arenan och såg fotboll, boden vann typ till och med tror jag, sen har vi typ cyklart, haft det hur trevligt som hellst hela dagen, sen mot kvällen var vi med niemi johan emil och oskar och grillade, men dom flippade typ ut, korv krig och kastade stenar.. sen kom david och martin oså for dom andra så tog vi det lungt med dom som var lite mer nere i varv iallfall, sen drog vi hem och sen ba rasade mitt rätt så glada humör ihop, snark! jag måste gå och duscha nu, stinker plast, korv, och eld rök.. och ska till sjukhuset imorn så missar typ hela jäkla skoldagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0