Jag tror verkligen det, men inte säker!

Fredag imorn, shit vad skönt med helg alltså!
men jag kom hem för en timme sen kanske, har hunnit duscha och städa till i mitt rum och hjälpt mamma med lite saker, idag var skolan,, njae sådära faktist, har vart sur och trött och inte blev det bättre med att marie-louis hade typ damp för ingenting på mig, tant! hon har ju sina favorit elever - dom som fjäskar! men efter skolan så for jag och solade, haha jag blev brun (: konstigt.. sen så var jag med felicia, cyklade in till stan och sen for vi till arenan och kollade på coolboyz_94 som hade träning. Alltså mina kläder är fulla av glitter haha! fråga inte..


Igår när fiiwlip fjompa fick slut bensin haha (:

Jag älskar er! + moa (:

Det syns inte på bild, men glitter i hela håret och kläderna!

Kommentarer
Postat av: mmatilda

kan berätta på msn eller sms eller nå... : ) <3

2009-05-15 @ 12:44:31
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0