Kylan, ingenting för mig!

Min kväll blev lyckad! mindre lyckad för andra..
Bra att det inte blev allt för allvarligt iallfall! Men först for jag på bio med linnea och hennes kompis, hanna the movie filmen, såklart grät jag mig typ igenom filmen.. så typiskt mig! nae men det som gjorde att jag började var när hon sjöng en låt för hennes pappa om hur mycket han betyder och så vidare, sånt kan ta riktigt hårt på mig. Sen for jag hem osen kom emil och hämtade mig med moppen och så for vi till skolan, där var det några folk bland annat sweet johan, åh älskling, min dröm, min lover! Men sen så for vi några till sävast, jag i tofflor och ingen hjälm, ni kan ju tänka er hur satans kallt det var! och jag som är polis rädd.. men vi for iallfall till någon som det var då en hel klunga folk, såg hockeyn och sen for vi tillbaka till torpgärdan, åkte med emil och sen hade jag absolut ingen känsel kvar i någon kroppsdel haha.. men dock blev det bara kvar jag oskar och emil (: for vi till skolan och gjorde upp en majbrasa junior haha, osen för ett tag sen skjusade emil hem mig (: nu ska jag tvätta bort sminket och sen sova, jag är trött! pusss


Mysigt men förjävla varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0