Sweeeeet! (;

Hmm, jag vet inte riktigt..
Ikväll ska jag lägga mig tidigt! för idag har ja inga läxor eller något hem och jag somnade ungefär två inatt så det var ju lixsom lite tungt att stiga upp då, oså blir jag så gnällig när jag är trött haha (: så nu vet ni det hehe.. men skolan var väll helt okej idag, gillar verkligen inte måndagar för det är lektion efter lektion efter lektion och bara tråkiga lektioner, men annars unkar det ju haha (: kim och hugo står utan för fönstret och säget att jag ska komma ut, njae venne om jag riktigt vågar dom är så fula och läskiga! haha nej nu ska man vara snell mot småbarn så ska kila nu, jao pusss


Henna och oskar hihi (:


Kommentarer
Postat av: ssssANDRA

vilken oscar äre? ;p

2009-05-12 @ 21:36:56
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: tina

Jönsson ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0