Valborg!

Hallå jag skrev ingenting igår för hade ingen dator

Alltså en sak måste jag säga till fjortisar, man kan faktist ha riktigt jävla kul utan alkohol också! Men jag hade iallfall en riktigt trevlig kväll igår med rätt många ur gulliga människor! som sakt så var det riktigt trevligt haha, jag orkar inte skriva vilka det var och vad vi gjorde för det kommer bli så tjatigt, men för det mesta så åkte jag iallfall moppe med emil haha, så kan man säga (: sen efter alla for hem och stack från detta hus så somnade jag direkt kan jag säga! Elina for till stockholm imorse, hoppas du får det bra gumman (: och moa fyllde 15 år igår och felicia fyller det idag, grattis till er båda nu får ni knulla lagligt, cykla utan cykelhjälm och köra moppe hihi (: mina flickor håller på att bli riktiga tanter allihopa! och idag, eller av den tiden som är kvar av idag, vet jag inte vad jag ska göra får se lite senare om någon följer till björns, skulle vara trevligt (: men ska se det sista av CSI nu så det hära får räcka, pusss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0