When I lose you, when I realize

Åh hård smisk på röven, det behöver alla, david gör det gratis!
ja tyvärr fick jag ett gratis hand avtryck på min såkallade rumpa idag, man ser handflatan tummen och alla fingrar, gissa om det gjorde något ont heller? ännu en till jag ska ge igen på mohahaha.. men jo jag vet det, jag borde egentligen sitta och plugga nu, men njae.. låter faktist inte så lockande om jag säger så, mitt huvud värker som vanligt, min fot och knäe värker också, och jag har bara allmänt ont om man säger så! Ska inte klaga direkt men.. fyfan vilket väder, och jag vet inte hur jag ska göra med någonting just nu, great! men skolan idag var helt okej börjades som vanligt med sovmorgon och sluta ganska tidigt, har ingenting imot det haha. Åh jag måste plugga, nu nu nu nu! men jag kan inte, det går inte, det är för svårt, för tråkigt, för segt, för mycket tänkande.. -.- haha förövrigt är jag väll ganska glad idag mohahaha (: men gladheten går över till ikväll haha, tyvärr ;b

Fatta äcklig! den tänkte bita mig, det vet ja.. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0