When it whas good

Shalalala, jag vet inte om det bara beror på min trötthet, men vilken dag..
jag har åkt bergochdalbana idag (: i mina tankar alltså! äh.. men imorn ska jag ju som jag nämde tidigare i veckan till luleå, ska leta efter en klänning och skor, kanske, till skolavslutningen. Och jag vet vilken modell jag vill ha på klänningen och vilken färg och allt, nu gäller det bara att hitta en liknande (: men det blir nog bra! för övrigt så gör jag väll ingenting, skulle/ska vara med johan, emil och niemi, men jag vet lixsom inte haha, emil ringde för en timme sen och sa att dom typ kommer snart, vilket dom inte har, men får väll se om dom dyker upp eller om dom typ stannade i sävast istället (: annars tar jag och tvättar bort sminket och lägger mig och ser en film istället, ska ta någon buss kring 10 tiden imorn!



uuuuuuuuuuuuuuh, fail ungen


Kommentarer
Postat av: tina

du måste komma ihåg kläderna på måndag braa (: <3

2009-05-15 @ 23:26:24
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: vikkan

mm

2009-05-15 @ 23:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0