You bring me down

Jag älskar det hära vädret, man blir på så bra humör (:
idag har jag iallfall vart med ida felicia och adam, vi har gjort lite ett och annat, mycket trevligt med dom dära söt sakerna hihi! sen kring sex for jag och mamma och åt på milano, kyckilgsallad. Och sen for vi hem, tror dock att jag sitter nu med feber ;s ska gå och kolla det sen.. imorn är det ju som sakt prao men jag har ingenaning om när vi börjar haha, moa om du ser det hära ring mig (: för jag måste också koppa den dära prao lappen av dig för den ligger i mitt skåp på skolan haha.. minnet är lite rostigt hehe :( och typ nästa helg ska jag med mamma till luleå och leta efter klänning och skor till skolavslutnigen, äh nu ska jag köra fyrhjuling med min lilla fula gris! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0