A day without you feels like one hundred years



Fan vad jag är piss nödig.. det får allt ta och vänta för nu ska jag skriva i min väldigt intressanta blogg, hehe eller inte. Jaa som jag skrev i det andra inlägget så känner jag mig väldigt dryg på utsidan denna kväll. Svarta kläder och mörkt smink, får tydligen mig att känna mig dryg, fantastiskt, eller hur va? Denna underbara halloween kväll har jag vart med mina fantastika tanter Elina Elin och Felicia, underbart med underbara tanter, eller kärringar, beror ju på hur man nu ser det, nej nu var jag verkligen inte snäll med dom, haha, men jag gillar inte att vara snäll (: Vi har iallafall sett film och vart ute, vi såg en film som var helt galet läskig. Jag börja gråta för att den var så läskig, fattar ni hur läskig den var?! Den var iallafall riktigt läskig.. sen vid typ två tiden blev det en dryg promenad hem. Och jag är verkligen inte trött nu, bara piss nödig. Idag är det sista dagen på lovet, och det känns helt enkelt förjävligt. När jag vaknar sen måste jag börja med en dum tidslinje och sen plugga hemkunskap, roligt va? Skulle verkligen inte tro det.. nu pissar jag snart på mig, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0