Det finns en gräns, den har du krossat

Nu vet jag inte hur mycket damp blogg.se (eller min dator) har på en skala 1-10, men min blogg är iallfall helt sne. Vet inte om inlägget som jag skrev tidigare idag är kvar, men det är tänkt att det ska bort haha, för jag vet hur omoget det är att skriva så där på en blogg ;) men det kundes inte hjälpa, meningen med det dära var egentligen att allt med blogg världen håller på att gå över styr. Kom iallafall för ett tag sen hem från hockeyn, jag lyckas aldrig stanna en hel match, far typ alltid i andra perioden, ändå så tycker jag hockey är skit kul. Var med där med Fiffiolina och Fia. Blä jag har ont i huvudet så ska ta bort sminket och sen gå och sova, redan! Gud vad skönt det dära lät alltså, pusss


Mina små änglar, jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0