For how long

Jag och mina drömmar har gjort mig själv depp just nu. Men till att börja med, fan vad tv spel är kul haha (: jag fick spela typ två timmar för Kim, han var typ för första gången snäll mot mig hehe, men jag blev as bra på det dära spelet! Typ gangster spel med att sno bilar och skjuta andra, typ grymt kul. Men ja efter det hade jag så äckligt ont i huvudet så jag gick och vilade, fyfan.. somnade och drömde så verkligt så vaknade av panik, usch! Om saker jag är rädd för ska hända, om saker jag vet är möjligt, om saker som kan hända när som hellst, blä :( Han hon och den. Ja jag vet det är så bra att alla andra också förstår, lol. Men nu ska jag ta och plugga historia och geografi. Och imorn får jag äntligen fara till naprapaten, gud vad skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0