Första advent

Inte lite fort detta året har gått! Mins förra året den här tiden som om det bara var typ 3 månader sen. Helt ärligt så vill jag inte att tiden ska gå så här snabbt, det är läskigt. För jag älskar allt som är, just precis just nu. Men igår var jag hela kvällen med Erik, det finns ingenting bättre än det. Och idag är det Söndag, veckans roligaste dag.. och jag ska plugga om judar idag, fyfan vad kul. Hade tänkt fara och kolla på skylt söndagen också, och så vill jag se uppföljaren till Män som hatar kvinnor & Flickan som lekte med elden, den går ju på bio ikväll. Haha okej Fiffolina smsade nyss, jag ska på skylt söndagen med henne snart, så nu ska jag upp och hoppa, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0