Jag hoppas jag alltid kan kalla dig för min!

Ditt namn? Viktoria Nilsson
Har du bra självförtroende? Vissa dagar haha
Födelseår? 1994!
Hur tar du bort oönskad hårväxt? Nagelsax, dah?
Spelar du något instrument? Nope
Dina första tankar när du vaknar? Typ bara 10 minuter till
Är du bra på? Är typ inte bra på något speciellt
Är du kåt? Alltid!
Låt just nu? Mr. Big - To be with you
är du sexig? Om jag är, as sexig
Är du oskuld? Yes jag är, kommer alltid att vara
Vem har du gjort det med isf? Sex är överskattat ;)
Atal timmar sömn inatt? Oj ingenaning, 7 kanske
Vem är snyggast? Min gull unge
Vem vet mest om dig? Det måste vara Fiiwlip och Erik faktist
Vad vill du ha just nu? Choklad -.-
Höger eller Vänsterhänt? Right
Vilka sjukdomar har du? Aids!
Ditt mål i livet? Att lyckas med det jag vill
Röker du? Nope
Den starkaste du vet? Haha det måste ju vara jag själv
Är du en hälsogeek? Raka motsatsen
Piercingar du har? Öronen och ögonbrynet
Gillar du när det åskar? Det är mysigt, men obehagligt :b
Vad är syftet för "nej"? Att den andra ska lyssna på det
Vad köpte du senast? Typ hårfärgen tror jag
Hur mycket pengar har du?
Kring 700 kr
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Viktoria
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde du senast? Mammi
Vad gjorde du kl 08 imorse? Gick mot bussen
Det sista du sa högt? Sa lite fula ord till datorn
Det senaste någon sa till dig? Vi far nu, hejdå
Vad har du druckit idag? Mjölk och saft
Vad var det senaste du åt? Gröt
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun trot jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det gör jag inte
Vad ser du om du tittar till höger? Mitt söta gosedjur hehe
Vad gör dig glad just nu? Musiken jag lyssnar på
Humör just nu? Inge humör alls typ, vilo läge haha
Är du kittlig? Nej verkligen inte (:
Snarkar du? Njae men andas jäkla högt
Stjärntecken? Jungfru
Längtar du mest efter just nu? Erik boy
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Pappa!
Vad väntar dig om 10 år? Sten rik porr stjärna ;)
Vill du ha barn? Yes, inte nu men
Skulle du kunna ha silikonbröst? Jag vet inte, kanske faktist
Jag älskar? Dom som står mig nära
Är du snäll? Njae, är nog ganska dum
Är du blyg? Ibland, beror på vad
Tycker du att du har fin dialekt? Dän är myckät frän
Tycker folk du är snygg? Smaken är som baken
Är du sugen på något nu? Fortfarande choklad
Har du svarat seriöst på alla frågor? Haha dom flesta, ja


Jäkla häst, gnägg gnägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0