Jason Derulo - Whatcha say

Jag var lite dag vild igår, trodde det var Söndag igår, därför jag gormade om farsdag redan då. Men idag är det ju iallafall farsdag, (: Vaknade typ halv nio idag.. jag som hade tänkt sova jätte länge, men nepp icket det, såklart? Men Johan Falk filmen hade jag redan sätt, lite fail haha.. och den andra som jag inte kommer ihåg vad den heter var riktigt jävla värdelös, haha, orkade inte äns se klart den.. Eller okej jag somnade, men för att den var så tråkig. Jag och Kim bakade nyss chokladbollar, jag suger på att baka, men chokladbollar kan jag baka iallafall. Typ grattis till mig! wie.. Wow, det blev typ vinter på en dag haha ;)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Haha, gormade :D

2009-11-08 @ 12:46:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0