Mammas pojkar

Alltså.. jag märkte nyss hur mycket jag klagar, speciellt hära på min tråkiga blogg som jag bara skryter på. Jag måste ha riktigt lite att göra så mycket som jag klagar haha, eller så är jag bara en klagig person, så illa kan det ju också vara. Men nu är jag helt lugn, så ska inte klaga nu iallafall (: Haha barn är så gulliga, min ena kusin har en kompis som sover hära inatt, när man säger att dom ska börja gå och lägga sig så är det såklart alltid samma svar, att dom inte alls är trötta. Men dom är duktiga och lyder mig (hehe power till mig) sen kommer man in i rummet 5 minuter senare, då ligger båda och typ snarkar haha. Nej inte trötta alls. Ligger och kollar på Mammas pojkar på tv4 play, vet inte vad det är men jag har typ fastna för det dära programet. En till sak bara.. just nu känner jag mig helt galet glad, vart en tung dag haha. Pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0