Prov läxor och skola ♥

Tisdag - Hk prov och engelska läxa
Onsdag - Geografi & historia prov på Ryssland
Torsdag - Biologi prov

Nej ni behöver inte bry er om det dära, skrev bara upp så jag ska komma ihåg själv. Men jaa, det kommer bli svårt att ha både SO provet och NO provet efter varandra, eftersom det kommer krocka när man ska plugga till det, det är något jag verkligen inte gillar, när man måste plugga på två olika saker samtidigt. Men sitter just nu och pluggar till SO provet, det är ganska intressant faktist.. eller okej jag har inte börja med geografi delen ännu, blä. Haha ah min mening med det hära är verkligen ''tyck synd om mig som måste plugga så mycket'' Nej det är det inte. Tycker faktist det är ganska kul att läsa och det, eller okej det tar ju upp en jäkla massa tid, men that's life lixsom (: aja, ska fortsätta, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0