Spotify playlist

2pac, Talent - Changes
Akon - Keep you much longer
Iyaz - Replay
Jason Derulo - Whatcha say
Jay Sean, Lil Wayne - Down
Joshua Radin - Only you
Journey - Don't stop believin'
Justin Bieber - One time
Ken ring - Nu måste vi dra
Life House - Storm
Linday Lohan - I want you to want me
Maino - All the above
Melissa Horn - Långa nätter
Mr.Big - To be with you
Savage Garden - I knew I loved you
Sean Kingston, RedOne - Fire burning
Sum 41 - Best of me
The Pussycat dolls - Jai Ho
The Calling - Wherever you will go
Rihanna - Say it
Pittbull - I know you want me
Kristinia Debarage - Sabotage

Så hära ser min ena playlist ut på spotify, typ den mest lyssnade på också haha. Så ja, dom flesta låtarna skulle jag nästan kunna sjunga baklänges, för varje gång dator är på, är dom hära låtarna på. Men iallafall nu är jag vaken, wiho. Försöker få tag på mamma, men icket det, hon svarar inte. Vill fara och kolla i Luleå på gymnasiet och allt det dära. Men vet inte om hon jobbar eller vad. Ikväll ska jag sova hemma också, det var ett bra tag sen haha. Det blir nog mysigt hihi (: Visst är det farsdag idag? Åh, grattis på farsdag pappa Ja juste, igår var jag med Ida och Fiffi på kvällen, niceigt (: orkade bara inte skriva igår, min dator mår inte braaa typ.. Aja nu ska jag kliva upp och laga nå lunch, eller på ett tag iallafall, pusss


Kommentarer
Postat av: mmatilda

nawww, långa nätter! :'D <33

2009-11-07 @ 18:31:46
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0