Wake me up before you go go

Hoho det känns som om jag ska explodera när som hällst, anledningen till det är att jag har ätit alldeles för mycket tacos! Men jag och mamma for på stan medans dom andra var på badet, hon hittade mycket snyggt, skit snygga tröjer, shit har aldrig vart me om att hon har letat kläder som hon gjorde idag haha. Men eftersom jag var så bra smak råd så fick jag en tröja, jätte söt (: och godis hehe. Japp här har vi planer på att dö i riktig fettma, någon som har problem med det va va va?! Sen for vi hem till mina kusinern och så gjorde vi tacos. Och så har jag städat rummet och bäddat rena säng kläder, kommer sova riktigt gott inatt. Men har hur som hellst haft en trevlig dag med mammi, hon är så söt hihi (: jo jag är mamma sjuk


Oj vilken stor bild haha, men tröjan iallafall, lite av den typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0