Welcome to this world

Asså shit, ska till tandläkaren klockan 8 imorgon! Fattar ni hur jäkla tidigt.. det är till och med innan skolan har börja, vad är det hära för skit haha. Den dära föreläsningen på kulturenshus var bra, killen som prata var cool och han pratade från sitt hjärta, inte från ett papper iallfall. Sen på skolan fick vi ledigt sista lektionen, hade bara so och biologi. Där disikerade vi gris ögon, och fyfan vad äckligt. Jag brukar inte vara så känslig faktist, förra året blåste jag upp en ko lunga, men nu att kolla på ett öga, det var vidrigt, svin vidrigt. Ska ta och vila ett tag har sjukt ont i huvudet, och sen ska jag vara med flina girl, tror jag iallfall (: Och vi har för mycket prov och läxor dom hära veckorna nu, fan jävla skola som ska ta upp så mycket tid..


Saknar dig lilla bruden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0