What it's like to be free

Var och kolla handboll vid halv fyra, dom låg under hela tiden ungefär, det var ju lite synd. Har legat och sett tv sen vi kom hem, har grymt ont i min förbannade hals, går riktigt tungt att svälja vill jag lova. Imorn har vi sov morgonen, sen vid lunch har jag utvecklings samtal, sen i slutet av dagen ska vi ta den dära sprutan, sen ska jag hem och plugga hemkunskap och biologin, jäkla skit vad jag känner mig failad.. har fastna på att jag inte klarade biologi provet, usch. Jag är trött och är på grymt mys och film humör, skulle sitta fint på den hära tråkiga söndag kvällen, men men, ska gå och bada nu, hej


VISST ÄR GOSEDJURET GULLIGT?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0