Det så mycket man vill säga, men orden räcker inte till..

Undra om hundar verkligen fattar något av det man säger. Kom och tänka på det för en liten stund sen när jag gick ut med Izze, jag pratar typ hela tiden med honom, medans han springer runt och nosar på allt. Undra om dom bara hör nå mummlande ljud, som om någon pratar på arabiska till oss. Och det är ju inte direkt så att man kan fråga dom ba; fattar du vad jag säger? Ja visst dom lyssnar på stanna, sitt, skäll inte (okej nej det gör inte Izze, men andra hundar kankse) men det är nog bara inlärda ljud. Nog om hundar kanske..

För övrigt så gillar jag att praktisera på coop, okej det finns säkert roligare saker. Men man får lixsom komma och gå som man vill, och ja får pröva på att vara på alla olika avdelningar. Och det är inte som på skolan, där vuxna har sten koll på en, utan det är som mera, fritt eller hur man ska säga.. undra om någon äns fattar min poäng med det dära hah -.- roligast är iallfall vid frukt och grönsaker, haha lol. Fick sluta tjugo i tre idag, grymt skönt, mina fötter gör äckligt ont. WIHO, BARNBIDRAGET KOM IDAG! Har redan köpt mig ett par vantar och vitamin focus, göde najz. Nej nu är det dags för mig att sluta skriva, så någon iallfall orkar läsa, pusss


Åh min söta lilla kisse katt, Snuttan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0