Egentligen är det nog så..

Japp så är det, helt klart, ingen tvekan om saken, nepp! (:

Haha kanske ska ta och sluta tveka på mig själv, vem vet. Undra vad som fasiken har flygit i mig, är helt underbart glad just nu, typ sitter med värsta happy face, men ohja. Blir typ glad av att spendera pengar, på hårsaker, och såklart lilla Fiffolina har gjort mig glad ikväll! Gick till henne, asså det var jätte kallt att gå dit, jag typ plågades.. men sen gick vi typ direkt till skolan och lekte bland gungorna och det, sen när jag gick hem igen kom jag på att det inte alls var kallt, vad mesig jag är ibland, suck.. Eller okej, man kanske vänjer sig vid kall het. Så kan det ju också vara. Åh vad jag länktar till jag får min mobil, det är just för det med kameran. Jag saknar min andra mobil jätte mycket, just för den dära förbaskade kameran. Kanske blir lite roligare på min intressanta blogg om det kommer upp andra bilder, än bara på mig.. HEHE GODNATT, SNART IALLFALL (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0