Godmorgon?

Jävligt nice, tre timmar sömn inatt, om äns det..

Usch vad jag är trött, var riktigt segt att kliva upp klockan sex och gå och duscha, tror aldrig det har vart tyngre än vad det var just idag. Har ingen lust med skola alls, nej.. ja finns väll en och en annan anledning till det egentligen, men jag vill iallfall bara inte till skolan. Vad gör jag på datorn nu, borde egentligen stå framför spegeln som en död åsna och fixa håret och sen sminka mig, men nej.. slog på datorn för att jag skulle sätta på lite musik, gjorde en ny spel lista igår på spotify, den passar nog ganska bra nu så hära på morgonen, great. Men ja nu måste jag slita mig från datorn och välja något att ha på mig, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0