Hold me and never let me go

Pinsamt dära bruden, riktigt pinsamt.. ;)

Gud haha, jag har inget luktsinne just nu, på grund av förkylningen, känner typ nästan ingen lukt! Det är lite läskigt faktist haha. Men kom just in, har vart ute med voff hunden, som har en otrolig förmåga att vara sjukt sölig för att han går och luktar på allt han når att lukta på, otroligt. Har förövrigt, efter jag kom hem från den otroligt intressanta skoldagen, hunnit skriva klart min insändare och min morbror har läst igenom den, ska bara rätta lite uttrycks fel, sen skickar jag in den till min lärare och hoppas på bra betyg. Skolan var sjukt dryg, hade lektion ända fram till typ halv 12.. vi har iallfall beställt våra klass tröjor nu (: och vissa har beställt byxor också. Sen efter lunchen som blev en halvtimme hade vi matte prov, ah.. ja vi får se hur det går. Hmm, imorn ska jag se handboll på hildurs, min söta lilla kusin har handbolls cup. Och sen ska jag vara med erik (: Men nu måste jag fixa dom dära felen i texten så jag kan få skicka den snart, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0