I gotta feeling

Jag mår illa, blä.. Haha får lite töntiga tankar nu, nej, så är det inte, hoppas jag. Visst är det bra att man fattar vad jag menar? Det är inte meningen att man ska fatta heller, dah! -.- Men jag och Elin for på hockey, typ sjukt ovanligt, jag på hockey? Haha.. men vad fan finns det annars att göra, nej precis. Okej det finns säkert jätte mycket att göra, men inte på en söndag, det är lite drygt då, hockey passar, punkt slut ;) Hade tänkt att gå och duscha nu, eller bada kanske det heter. åh gud vad jag är bra på att skriva om ingenting..


Fråga inte vad jag gör med mina mobiler egentligen..
och den jag har nu, kameran trilla lös igår, haha..
så nu kan jag verkligen inte ta några bilder


Kommentarer
Postat av: mmatilda

jag kaaaaanske inte har sagt det men... jag har haft typ tio olika mobiler i år (a) och tappade den nyaste i vatten igår ju :(:(:( <33333333333

2009-10-26 @ 19:54:00
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0