Jag är inte värd dig..

Okej det hära känns lite surt.. jag ska inte tro på allt jag hör jag vet. För det första så har jag förlora en av dom som stod mig närmast, jag vet varför allt blev som det blev, men allt kan fan inte vara mitt fel.. och jag tar åt mig av allt jag hör, så nu kommer mitt självförtroende vara ännu sämre, tycker ni att ni har lyckad med något bra nu? Aja.. skolan var väll tråkig som vanligt haha, ikväll ska jag och elin på bio, vet inte äns vad filmen heter, men både jag och hon var så sjukt bio sugen så vi tog den första bästa/sämsta? Det var iallfall någon film om hitler, tror jag hon sa haha (: aja men ska tömma tvättmaskinen nu, pusss


Orginal bilden till headern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0